ChangeMakers przygotowało bogatą ofertę usług dla firm:

Coaching pracowniczy i menadżerski

Coaching stanowi niezwykle skuteczną metodę wspierania rozwoju Państwa specjalistów i menadżerów. Niezależnie czy chodzi o pomoc w uzyskaniu większej wydajności pracy, o skuteczniejsze podejmowanie decyzji, lepsze wykorzystanie potencjału pracownika czy przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, coaching może znacząco poprawić wyniki specjalistów, menadżerów i sprzedawców, jakich Państwo zatrudniacie.

W czym mogą wspomóc sesje coachingowe, mentoringowe i psychoedukacyjne?

Coaching, mentoring i indywidualna psychoedukacja doskonale sprawdzają się zarówno jako wsparcie szerszych procesów szkoleniowych, jak i jako indywidualne rozwiązania przeznaczone dla określonych pracowników.

 

Tematy, z jakimi często pracowaliśmy tymi narzędziami w kontekstach biznesowych to między innymi:

  • planowanie długoterminowe (procesów biznesowych, projektów, indywidualnej ścieżki kariery)
  • wsparcie w podejmowaniu kluczowych decyzji
  • syndrom oszusta
  • skuteczna nauka i utrwalanie kompetencji
  • pewność siebie w kontekstach biznesowych
  • przygotowanie i prowadzenie prezentacji i wykładów, łącznie ze szczegółową analizą i korektą treści oraz umiejętności prezenterskich

Szkolenia

ChangeMakers oferuje bogatą ofertę szkoleń zamkniętych dla firm, istnieje również możliwość zaprojektowania szkolenia od podstaw na potrzeby Państwa firmy. Miejsce szkolenia wskazuje zleceniodawca. Alternatywnie, na zlecenie klienta, ChangeMakers Training może zadbać o zorganizowanie sali szkoleniowej i cateringu. Po szkoleniu klient otrzymuje od ChangeMakers Training raport poszkoleniowy, wskazujący na zaangażowanie grupy w szkolenie, wskazaniem mocnych stron grupy oraz obszarów, które mogą wymagać dalszego dopracowania.

Tematyka szkoleń

Poniżej proponujemy najczęstsze tematy szkoleń prowadzonych przez ChangeMakers. Są one oczywiście wstępnymi propozycjami i mogą być dopasowane do specyfiki Państwa firmy i zespołu. Możliwe jest również połączenie niektórych tematyk w jedno szersze szkolenie. Jeśli interesuje Państwa tematyka nie objęta poniższą ofertą, prosimy o bezpośredni kontakt, z dużym prawdopodobieństwem będziemy w stanie coś zaproponować.

 

  • Efektywne zarządzanie zespołem – kluczowe kompetencje skutecznego lidera
  • Techniki i kultura efektywnego feedbacku – jak efektywnie udzielać feedbacku, jak budować kulturę feedbackową w organizacji?
  • Efektywna komunikacja w zespole – narzędzia usprawniające komunikację i wzajemne zrozumienie wzespole
  • Nić porozumienia: Jak skutecznie rozmawiać z klientami i stakeholderami? – jak radzić sobie z trudnymi klientami i lepiej przekonywać do swoich rozwiązań
  • Satysfakcjonujące negocjacje – praktyczny warsztat z zakresu kompetencji negocjacyjnych
  • Wystąpienia publiczne – jak przygotowywać i prowadzić efektywne wystąpienia publiczne
  • Train the trainer – warsztat dla przyszłych trenerów wewnętrznych w organizacji
  • Knowledge sharing: Podstawy coachingu i mentoringu – jak przekazywać wiedzę w organizacji z wykorzystaniem narzędzi coachingowych i mentoringowych
  • Zarządzanie procesami statusowymi  – status jest kluczowym, ale mało uświadomionym aspektem codziennej komunikacji i jego opanowanie znacznie ułatwia rozwój kompetencji liderskich, sprzedażowych oraz codzienne kontakty z ludźmi
  • Psychologia motywacji i determinacji – czym są i jak budować motywację i determinację, zarówno dla siebie, jak i dla swojego zespołu
  • Zarządzanie czasem i wydajność osobista – jak efektywnie planować, priorytetyzować i delegować zadania
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji – narzędzia efektywnego definiowania problemów, generowania rozwiązań, ich analizy i wdrażania w praktyce
  • Zrozumieć ADHD: Warsztat praktyczny – warsztat wspierający funkcjonowanie w pracy z ADHD, zarówno dla osób neuroatypowych, jak i dla ich zespołów i przełożonych
  • Zrozumieć spektrum: Warsztat praktyczny – warsztat wspierający funkcjonowanie w pracy ze spektrum autyzmu, zarówno dla osób neuroatypowych, jak i dla ich zespołów i przełożonych
  • Myślenie krytyczne w praktyce – jak wykorzystywać narzędzia krytycznego myślenia w codziennym życiu
  • Zarządzanie ze stresem – czym jest stres i jak optymalnie nim zarządzać dla uzyskania pożądanych efektów
  • Wellness w pracy – metody dbania o codzienny dobrostan w pracy
  • Narzędzia gamifikacji – wprowadzenie do technik gamifikacji i możliwości ich praktycznego stosowania
  • Pewność siebie w kontaktach z Klientem – jak czuć się pewniej na spotkaniach biznesowych?
  • Efektywny networking – jak efektywniej budować kontakty na konferencjach, targach, spotkaniach branżowych, itp.
  • Kompetencje sprzedażowe – techniki efektywniejszej sprzedaży i radzenia sobie z oporami klientów

Zawodowi mówcy

ChangeMakers może wzbogacić Państwa spotkania firmowe, konferencje i eventy poprzez udostępnienie swoich zawodowych mówców, którzy zaangażują Państwa pracowników i przedstawią im wartościową wiedzę w przystępny i angażujący sposób. Ustalona z Państwa przedstawicielami prezentacja może trwać od kilkunastu minut do kilku godzin i dotyczyć dowolnego tematu z zakresu specjalizacji naszych przedstawicieli. Proponujemy szereg przykładowych tematów, ale jesteśmy też otwarci na Państwa propozycje.

Przykładowe tematy prezentacji

Poniżej znajdą Państwo przykładowe tematy webinariów i prezentacji, jakie prowadziliśmy dla naszych klientów. Jednocześnie tematyka jaką możemy zaproponować jest dużo szersza i jeśli interesuje Państwa coś, czego nie ma na poniższej liście, zapraszamy do kontaktu.

 

  • Efektywny feedback – co nauka mówi na temat feedbacku, metod efektywnego udzielania informacji zwrotnych i budowania kultury feedbacku w organiacji
  • Jak współpracować i budować środowisko pracy dla osób neuroróżnorodnych? – jak osoby z ADHD, nadwrażliwością zmysłową i spektrum autyzmu mogą lepiej funkcjonować w pracy i jak wykorzystać ich mocne strony?
  • Jak myśleć krytycznie? Fake newsy i metody im przeciwdziałania – jak radzić sobie w świecie pełnym dezinformacji i jaka jest prawdziwa skala współczesnej dezinformacji
  • Syndrom Oszusta – poczucie „nie jestem tak dobry/a jak innym się wydaje, nie zasługuje na to”, którego doświadcza znacząca część populacji i metody przeciwdziałania
  • Zachowania statusowe – status jest ukrytą warstwą ludzkiej komunikacji, której zrozumienie ułatwia szeroki zakres
  • Rozum czy serce: emocje i intelekt w efektywnym funkcjonowaniu – jak faktycznie działają nasze emocje i jak optymalnie z nich korzystać
  • Tajniki ludzkiego mózgu – jak wykorzystać uwarunkowania ludzkiego mózgu dla skuteczniejszej nauki, motywacji i większej efektywności
  • Sztuka odpoczynku – co psychologia mówi o wydajnym odpoczynku
  • Kult zajętości: czyli jak starając się zrobić więcej niszczymy swoją efektywność – skąd wzięła się współczesna presja na bycie zajętym, ile faktycznie możemy wydajnie pracować i jak zadbać o higienę takiej pracy?
  • Quiet quitting – czym jest zjawisko quiet quittingu, skąd się bierze i jak mu przeciwdziałać
  • Jak zadbać o swoją równowagę psychiczną i wellness przy pracy zdalnej – praca zdalna przy wielu zaletach niesie też wiele nieoczekiwanych zagrożeń dla naszego dobrostanu, dlatego warto wiedzieć czym są i jak im przeciwdziałać
  • Czy hackowanie swojego mózgu jest możliwe? – czy da się usprawnić nasz mózg, czy też jesteśmy skazani na to, co dała nam natura?
  • Trudne sytuacje w rekrutacji i jak sobie z nimi radzić? – co może pójść nie tak w trakcie rozmów rekrutacyjnych i jak przygotować się na takie sytuacje? (Przeznaczone szczególnie dla osób technicznych wspierających proces rekrutacji.)

Services in English

All our services: coaching, training, company speeches, etc. are also available in English. Our staff are fluent in English and we are happy to provide services in this language. Whether for foreign-national employes, or for Polish staff requirering to master certain skills specifically in English, ChangeMasters is happy to support our Customers in any way possible.