Coaching Zorientowany na Klienta (Customer-Centered Coaching)

Coaching Zorientowany na Klienta to unikalna oferta ChangeMakers dla firm,  przygotowana zwłaszcza na potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.

To, jak klient odbiera swój kontakt z firmą jest niezwykle ważne dla jej sukcesu na rynku. Jak pokazują badania, zdobycie nowego klienta jest cztery do sześciu razy droższe niż skłonienie dotychczasowego klienta do dokonania ponownego zakupu.  Do tego niezbędne jest jednak, aby ten klient był zadowolony ze swojego pierwszego doświadczenia z firmą. Powinien z przyjemnością wspominać to, jak został potraktowany, jakiej jakości usługę otrzymał, ale również całą otoczkę i atmosferę wokół tej usługi. Czy czuł, że dostaje coś wartościowego i luksusowego, czy raczej, że zostało mu sprzedane coś przeciętnego i nie wyróżniającego się wśród konkurencji?

Coaching Zorientowany na Klienta pozwala menadżerom spojrzeć ze świeżej, bliższej klientowi perspektywy na swój biznes i dostrzec proste, drobne zmiany, jakie można do niego wprowadzić, które wzbogacą przeżycia klienta i sprawią, że będzie on chciał wracać akurat do tej firmy oraz polecać ją swoim znajomym i przyjaciołom. Coaching Zorientowany na Klienta sprawdza się szczególnie dobrze w firmach oferujących usługi, a zwłaszcza usługi kosmetyczne, gastronomiczne oraz wellness.

Dzięki wykorzystaniu Coachingu Zorientowanego na Klienta, osoba coachowana jest w stanie dużo lepiej zrozumieć oczekiwania, potrzeby, obawy i nadzieje swoich klientów. Dodatkowo, poprzez doświadczenie tych oddziaływań na sobie zyskuje wielką motywację do wprowadzenia praktycznych zmian wzbogacających jej biznes.