Umiejętności Menadżerskie, poziom 1

Nieskuteczny menadżer szkodzi nie tylko sobie. Pogarsza też znacząco jakość i satysfakcję z pracy zespołu, którym zarządza. Marnuje czas, energię i kompetencje swoje i swoich podwładnych. Podkopuję ich motywację do pracy i skłania do rozglądania się za innymi opcjami.

Niestety, w Polsce wciąż standardem jest założenie, że pracownik dobry w swojej pracy – sprzedawcy, programisty, inżyniera czy specjalisty – będzie też dobrym przełożonym dla grupy swoich kolegów. Często takie osoby awansowane są bez żadnego wsparcia merytorycznego. Starają się więc zarządzać „podłapując” metody stosowane przez ich byłych szefów, albo metodą prób i błędów. W tej roli ich błędy mogą się jednak okazać bardzo kosztowne.

Szkolenie Umiejętności Menadżerskie, poziom 1 przygotowane jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają pracę w roli menadżera, jak i dla uczestników, którzy mieli już za pasem nieco doświadczenia menadżerskiego, ale chcieliby usystematyzować i zweryfikować posiadane kompetencje. Jego program jest zbudowany o najlepsze współczesne praktyki menadżerskie i został zweryfikowany w praktyce na kilkudziesięciu grupach szkoleniowych i setkach menadżerów o różnym poziomie doświadczenia i zakresie odpowiedzialności. To konkretna dawka skumulowanej wiedzy z zakresu zarządzania.

Uczestnicy warsztatu „Umiejęntości Menadżerskie, poziom 1” nauczą się:

– silnych i słabych stron różnych stylów zarządzania, oraz modyfikacji własnego stylu do potrzeb sytuacji i oczekiwań zespołu

– czterech podstawowych kompetencji menadżera, wraz z metodami ich rozwoju

– skutecznej priorytetyzacji i delegowania zadań w sposób minimalizujący wątpliwości i nieporozumienia

– efektywnego rozliczania pracowników ze zrealizowanej i niezrealizowanej pracy

– wspierania pracowników w rozwoju kompetencji

– technik motywacji pracowników do lepszego działania

– aranżowania warunków i środowiska pracy tak, by uzyskać optymalną efektywność zespołu

– lepszej komunikacji z zespołem, tak by efektywniej przekazywać własne oczekiwania i łatwiej rozumieć potrzeby i oczekiwania podwładnych

Termin: lato. Zarejestruj się również jeśli chcesz być poinformowany o kolejnych terminach szkolenia.

Czas trwania: 10.00-18.00

Przyjdź proszę tak, by być gotowym zacząć szkolenie o 10. W trakcie szkolenia będzie ok. 1.5 godzinna przerwa obiadowa oraz kilka krótszych przerw na kawę.

Miejsce: Warszawa

Cena:  1170 zł w przedpłacie, 1470 zł po terminie przedpłaty.

Limit miejsc: 12 osób. O rezerwacji miejsc decyduje kolejność wpłaty.  Cena obejmuje materiały szkoleniowe, udział w szkoleniu oraz lekki catering w trakcie szkolenia (kawa, herbata, ciastka).


Zdecyduj już teraz!

Zadbaj o siebie i swój zespół!


Rezerwacja Szkolenia

Regulamin - weryfikacja